Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Van Airbnb tot Uber, en van Nextdoor tot Facebook, een steeds groter deel van het maatschappelijk en economisch verkeer verloopt via online platformen. De opkomst van deze platformen leidt tot optimistische vertogen. Doordat ze bestaande praktijken en instituties - van taximarkt tot lokale democratie - letterlijk en figuurlijk 'ontregelen', zouden deze platforms leiden tot economische en maatschappelijke innovatie. Kort samengevat luidt hun belofte: minder overhead en minder overheid.Wat in deze discussie nog onderbelicht blijft, is de rol die platformen spelen bij de behartiging van publieke belangen. Hun interfaces, reputatiesystemen, en algoritmes waarmee ze vraag en aanbod koppelen sturen de inrichting van de samenleving. Met grote gevolgen voor publieke belangen, zoals de toegankelijkheid, veiligheid en betaalbaarheid van (openbaar) vervoer, de pluriformiteit in de journalistiek of de inrichting van het onderwijs.In dit boek verkennen de auteurs de werking van platformen in een drietal maatschappelijke domeinen. Met als inzet de vraag: hoe kunnen in de platformsamenleving publieke waarden worden geborgd?
Social sciences --- Social media --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Social science research --- Research. --- Research.
Choose an application
Mobile devices, new digital technologies and the increasing popularity of social media all contribute to the ever-growing gap between internet-savvy consumers and traditional means of advertising. With the old tried and tested techniques no longer being effective, marketers, who do not want to fall behind, need to find novel ways to engage with the new-sprung breed of consumers. To do this, learning to listen and communicate with your consumers is critical.Based on four years of primary research, The Conversation Manager explains the evolution of the modern consumer and clearly demonstrates why traditional advertising no longer works. Illustrated with an extensive number of examples of advertising campaigns, this book is full of practical tools to help you transform your company strategy and kick-start conversations with your customers.
Marketingcommunicatie --- adverteren --- Social media. --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- marketing --- consumentenmarketing --- consumentengedrag --- reclame --- Mass communications --- Marketing --- Internet marketing --- Customer relations. --- Management --- Social aspects. --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Business --- Public relations --- Consumer affairs departments --- Customer advisory boards --- Relationship marketing --- Online marketing --- Web marketing --- World Wide Web marketing --- Electronic commerce
Choose an application
Essays over poëzie in vele vormen.
Dutch literature --- Poetry and the Internet --- Poetry --- Literature and society --- Literature and technology --- User-generated content --- Social networks --- Books and reading --- Internet publishing --- Electronic publishing --- Literature and the Internet --- Publishing --- Blogs --- Poetry - Publishing - Blogs --- Social networks - Poetry --- Books and reading - Blogs
Choose an application
consumentenmarketing --- marketingstrategie --- Business policy --- Consumer behavior --- Customer relations --- Internet marketing --- Management --- Marketing --- Social media --- Online marketing --- 369.1 --- bedrijfscultuur --- CRM --- klantenbinding --- marketing --- sociale media --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Web marketing --- World Wide Web marketing --- Electronic commerce --- Business --- Public relations --- Consumer affairs departments --- Customer advisory boards --- Relationship marketing --- Social aspects --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- customer relationship management --- social media --- Customer relations. --- Social media. --- Social aspects.
Choose an application
Stekker en stopcontact, Siamese tweeling, latrelatie, verstandshuwelijk, hout- of zelfs wurggreep. De relatie tussen journalistiek en politiek is in vele, niet altijd even lovende, metaforen beschreven. En de afgelopen tien jaar lijkt de symbiose steeds meer onder druk of zelfs op scherp te staan. De overheid zou onderdeel zijn geworden van een performance en publiciteit vragende 'toeschouwersdemocratie'; media zijn in een concurrentiestrijd gewikkeld op zoek naar consument en burger; politici en journalisten laten zich meeslepen door fact-free politics, terwijl de journalistiek de politiek zowel afstandelijker, als amusanter en cynischer tegemoet treedt; en de burgers zijn als kiezers steeds zwevender en zwervender geworden en als consumenten van politiek en media steeds ongeduldiger, vaak wantrouwiger en niet zelden bozer. Deze bundel gaat over de veranderingen en spanningen in politiek, media en publiek, de onzekerheid over hun onderlinge relatie en wat dit betekent voor hun plaats in en bijdrage aan een democratische samenleving.Bron: http://www.boomlemma.nl
Journalism --- Political sociology --- ONZEKERE TIJDEN -- 301.188.2 --- JOURNALISTIEK -- 301.188.2 --- POLITIEK -- 301.188.2 --- BALKANISERING -- 301.188.2 --- POPULISME -- 301.188.2 --- POPULISME -- 321 --- 070.421:32 --- 316.774:070 --- Politieke redaktie --- Perswezen--(communicatiesociologie); z.o. {070} --- Politiek --- Journalistiek --- Politieke verslaggeving --- Nederland --- Press and politics --- 316.774:070 Perswezen--(communicatiesociologie); z.o. {070} --- 070.421:32 Politieke redaktie --- Mass media --- Politics and culture --- Social media --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Politics and the press --- Press --- Advertising, Political --- Government and the press --- Culture --- Culture and politics --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Political aspects --- History --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Film --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Literatuur
Choose an application
Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.Bron : http://www.lannoocampus.be
Applied marketing --- marketinginstrumenten --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- Mass communications --- Beïnvloeden --- Marketing --- marketing --- 369.1 --- influencer marketing --- e-marketing --- merkenbeleid --- marktanalyse --- marktonderzoek --- Marketing : strategieën --- 658.8 --- Beïnvloeden - Overtuigen --- 659 --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Social media --- Customer relations --- Interactive marketing --- 369.4 --- Business --- Public relations --- Consumer affairs departments --- Customer advisory boards --- Relationship marketing --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Blogs --- Economic aspects --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- PXL-Business 2017 --- communicatieplan --- Beïnvloeding --- Reclamebeïnvloeding --- Marketingstrategieën --- Communicatiestrategieën --- Mond-tot-mondreclame --- Imagomanagement --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie --- Influencers. --- marketing. --- Beïnvloeden --- 696.2 Sociale media --- 695.1 Public relations
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|